Wednesday 2 May 2012

Lunch @ Chili's Empire Gallery Subang

Ini first time aku and husband makan di Chilis. Kawan kitorang belanja. Kitorang excited gila pasal memang looking forward nak merasa Chilis tapi agak mahal la diorang punya makanan. Member kitorang suggest makan steak. Husband aku segan jadi dia order ikan salmon. Aku order steak. Tak menahan mahalnya..rasa tak bersalah nak order.Hum..hum..

Lampu and environment dia best dan ada ruang makan yang sangat besar. Memang macam makan kat tempat yang ada class. Seriously. 




Air aku (juice) bottomless


Ada tiles cantik kat meja


Salmon (Husband's)

Steak (Aku) - Kentang lecek tu sangat sedap!
Steak dia kering dan tak juicy. Maybe sebab dia nak kekalkan rasa sebenar daging tu. Tapi ni memang rezeki Allah bagi. Memang nak bagi kitorang rasa.  Alhamdulillah.

3 comments:

  1. nmpak sgt sedap la steak tu..linda pun tak pernah try makn kat chilis..

    ReplyDelete
  2. Dh lama xmkn chilis(lama lah sgt).. Makn chilis nih harus order tistada chips dgn beef quessadilla dia.. Buleh refill. Org dlm pantang, agak agak leh mkn tak?

    ReplyDelete
  3. Itu salmon nampak sedap.. Pernah juga makan sini satu kali... sedap jugalah... Sebenarnya saya blogwalking ni.. Jemput visit dan kalau sudi follow my blog k... tq

    ReplyDelete