Tuesday 18 February 2014

Jam Branded Pertama

Alhamdulillah, aku berjaya beli jam yang aku gelarkan jam orang dewasa. Before this aku selalu pakai jam RM 10, RM 20 beli kat pasar malam atau online. Yang selalunya tali tercabut, punat patah tak smpi sebulan aku pakai.

So aku beli jam ni. Casio original dengan harapan tak cepat rosak macam jam dulu-dulu. 

Mula-mula ada nampak iklan kat FB pasal Lazada buat sale Casio untuk wanita. So, ingat nak beli kat situ sebab dah ada akaun. Tapi bila sampai kat part pembayaran tu, bila click kat semua pilihan, akan keluar statement yang 'tiada service ini dalam kawasan anda'. Amboi, transfer online pun tak boleh?

So, husband aku cari kat lelong.my. Pastu bagi link kat aku. Aku pun apa lagi, harga lebih kurang pastu free shipping. Campur tolak beli kat lelong.my murah RM 2.

Beli kat lelong.my kenalah bukak akaun tapi tak leceh. Cek seller dia melalui rating yang customer bagi. Tengok 100% trust, ada banyak bintang. So baru proceed.

Harga jam Casio ni ratus-ratus aku tengok kat kedai. Tapi beli kat sini RM 63 free shipping, 1 tahun guarantee! 

Syukur!

No comments:

Post a Comment