Monday 9 April 2012

Dating #2 - Putrajaya

Lepak and dating kat Putrajaya, bandar percintaan aku & husband aku..hum..hum. Hari tu pergi malam, tak sampai beberapa hari pergi petang pula. Antara favourite place aku lah kiranya Putrajaya ni. Aku suka bangunan-bangunan kat situ. Semuanya ada ciri-ciri identiti tersendiri. Aku suka setiap jambatan yang ada kat sana. Kalau malam aku suka combination colour lampu dan arah lampu tu dihalakan pada sudut-sudut tertentu yang aku rasa sangat cantik. Putrajaya memang tak akan ada duanya :-)



Alhamdulillah. Sangat happy dating dengan husband aku :-)

3 comments:

  1. Putrajaya tempat yg cantik. I'l always think my future-dream house would be better if its there. tak sesesak di KL.

    ReplyDelete
  2. cantiklah tempat tu.Cherri pun dah plan nak g situ tapi sampai sekrg takder masa. Hopefully dlm masa nak cari kerja ni ada kesempatan nak g situ :)

    ReplyDelete
  3. cantiknye pemandangan dia, huuu..nanti nak try gi la...

    ReplyDelete