Sunday 8 January 2012

Gaji Pertama 2012


Aku dapat RM100 dari boss pusat tuisyen. Alhamdulillah. Esok maybe aku akan start balik distribute flyers sebab baru 3 orang daftar.

Aku & husband aku dah lama tak pergi jalan-jalan bersama sebab tak ada mood disebabkan tak ada duit. Jadi ada duit ni bukan bermaksud kitorang nak spend for something tapi nak create mood untuk bersiar-siar :-)

Pergi Sunway Pyramid, jalan-jalan dan tengok wayang Sherlock Holmes. Tiket ni free aku dapat menang contest. Beli syampu RM 3.90 dan makan kat Murni Discovery. Lepas tu redeem free contact lense kat Subang Jaya. Malam baru tengok wayang. Lepas tengok wayang, jalan-jalan kat KL. Bestnya. Hum hum.

Bersemangat untuk cari duit lagi!

Alhamdulillah. 

Pencapaian terbaik hari ni : Dah start masak balik. Kemas rumah dan basuh baju. Letih tapi bersyukur!

No comments:

Post a Comment